Tredagar på nya året..

God fortsättning  på er alla.Själv blev jag dunder förkyld då .

Natten mellan tisdag onsdag ,bodde jag mer eller mindre på våran toalett. .Mådde nära döden,eller som sonen säger man har racebajs. 
Och på onsdag morgonen började med feber,som bara blivit högre.Låg onsdag hela dagen i sängen och nästan samma på torsdagen..Fast då kom jag upp i soffan och jag låg där i stället...
Ont i lederna hade jag på allamöjliga konstiga ställen.Typ tårna värkte och hälsenan och käk lederna..Huvudet kändes inflamerat. Tack gode gud att de finns Alvedon . Jag har som varken tid eller lust att vara sjuk.De är väldigt ensamt oxså att vara det.
Vet ej om de är nån slags influensa  jag åkte på ?Jag hoppas ni klarar er från den..Helt vidrig start har den iallafall..
Må så gott alla ni :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0