sorken ger spår

En himla underlig dröm jag hade förra helgen, när jag sov..
Jag är ute och pååtar..De är vackert väder ute..
Min äldsta dotter står på sten trappan uomhus med ett halsband i handen som var saaras och ropar till mig gång på gång, att de hängande smycket avsorken har försvunnit på halsbandet..
Mamma vet du var det är?
Drömmen återkom 
gång på gång..
Sork 
Sork 
Sork, 
som ett eko..
.....
Tillslut blev det bara mamma - sork i drömmen.
Typ som snabb spelad dröm, som jag tillslut vaknar till..
Jätte konstigt..
Hon har inget smycke av sånt, men Saara gillade smycken och djur.Hon hade en hel del av det..
......
Om det är Djur språken som talar till mig?
Eller andra sidan som försöker ta kontakt
Eller vad det nu är??? Inge aning..
Men Sork ,är väll knappast man drömmer om..?
Vad vet jag?
Lite nyfiken är jag iallafall om vad det står i solöga om sork..

Jag Googlade..
Tycker det är ganska intressant läsning det här..  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0