Vitt och svart

I Onsdags gjorde jag en opration..Sköldkörteln opererades bort helt..Jag tyckte de var ett brutalt känsligt ställe..
Just innan operationen tänkte man en och två och tre gånger..De kan ju gå galet..och de kan ju bli hur bra som helst..Jag tänkte på livet..
Jag har igentligen haft små problem kanske?
Och de är ju bara en själv som känner det och kan avgöra..
Mina problem var att jag orkade knappt springa, mera..Blev flåsig och det kändes som luften inte kunde passera. .Vissa nätter hade jag stryp känsla..
Pizza var svårt att svälja ner..
Igentligen är det ganska små problem, men jag vill ju äta pizza, kunna sova gott, springa i skogen..
Jag vill ju leva♡
Nu har det gått tre dagar..
Efter operationen fick jag feber..Ganska vanligt..
Öm på stämbanden, eller jag kände mig ordagrant, Slaktad i halsen..
Jag mådde ingen illa, var bara dödstrött..
Kom till avd, och fortsatte sova..
Doktorn kom upp och titta till mig..Blev lite svullen på höger sida..Minns inte vad han sa mer än att jag ska sova högläge och att de hade tagit tre timmar operationen..Och så somna jag om och vakna av att de kom en inrullande säng med en äldre kvinna i..
Delade rummet med en mycket pratglad mysig 82årig kvinna..
Men jag fick åka hem dagen efter och de kändes ganska skönt..Trotts allt så kunde jag känna att jag  fick en bra rehab start, försökte svara  , så gott jag kunde..
Nu sjukskriven ett tag..
Läka och hitta en rätt dos på levaxinet..
Hoppas de går bra..
♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0