Fem dagar har gått...

Sen jag opererade. .Min förväntningar var att, jag skulle leva på flytande kost och såg chansen till kanske gå ner lite i vikt..Tyckte, de var ju jätte bra :-)
Att jag skulle hinna läsa, nu när jag inte kunde göra så mycket annat..Nått jag saknar och vet attdet är helande..
Att jag skulle få luta tbx, utan att samvetet, tycker att så mycket annat ska göras..
Men riktigt så är det inte..
Jag ,, redan  dagen efter ,,åt mos och köttbulllar med gräddså på lass..
Jag, dagen efter var på benen..Gick innomhus promenad, fast jag hade tidingar att läsa..
De är som det skulle vara inbyggt  i mig, allt....
Och nu har jag kört bil, dock lugna  vägar..
Idag var jag till jobbet och lämna läkarintyg.
Lite olika reaktioner från de jag mötte..Mest oj, (okej, de  hade nog inte räkna med att vi skulle ses ännu, typ :-)
, och sen hur mår du? 
Ja hur mår jag igentligen?
Jag känner ju att jag har blivit opererad, behöver lite mera tid på allt jag gör..Men jag mår hyffsat..
Vilar mellan.
Jag gör det jag orkar och kan..
Men jag är på G, sakta men säkert, och det är jag himla glad för ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0