Måndag

Idag, efter att jag lämnat sonen på dagis åkte jag hem , en liten stund...
Starta en maskin tvätt och va ute med hundarna.Nu vågar jag inte gå ut i skogen, idag började väll älg jakten..
Jag tog bilen till byn hallsta och fortsatte med ärenden kring saaras dödsfall..
Apoteket mm ..
Allt tog sin tid och de var dax att hämta hem sonen från dagis..Jag hade lovat att han skulle få träffa benjamin , om de gick förstås.
Så de var de första han sa när jag kom..
Jag eller vi fick blommor från både stora och små på dagis, för saaras bortgång..
Tårarna trilla ner från kinden..Jag var sedd igen..Tycker sånt är fruktansvärt svårt  och så jätte jobbigt.. .. De är  så berörande för mig.. 
Jag är så tacksam att jag valt så rätt dagis åt han.
All hjälp och råd jag fått för att möta rasmus ..
Sen åkte jag och sonen till Benjamins familj på kvällen..
Var där och fick tänka på nått annat..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0