Lämnat tomrum...

Mitt hjärta slår 200, då två yngre ,lugna män kom från hjälpmedelcentralen med en lastbil ,hem för att hämta Saaras alla hjälpmedel tbx..För mig är det känslomässigt, De är Saaras..

De var oerhörd jobbigt och tungt att se det lastas ut från huset..
Mötet var väldigt få ordigt mellan oss..
Men de kändes för mig att jag ville stoppa allt, de blir så tomt och kallt i rummet..
De sista försvinner där inne  Av Saara..
Den ena av dem tittar på mig och tar mig ömt i armen, utan att jag sagt någonting,- de var bara till låns..Precis som vi alla är till låns här på jorden..
                                  ..................
Idag har jag, gjort så här
                     


Kommentarer
Postat av: Carro

Åh så fint! ❤️

2015-10-08 @ 17:39:05
Postat av: Jenny

Jag förstår att det måste kännas jobbigt men Saara finns inte i sakerna som hämtades, hon finns i ditt hjärta. Vad fint du har gjort för din dotter. ❤️

2015-10-08 @ 21:36:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0