Enkelt o fint..

Jag försöker vara ute så mycket som de går..Tanka tanka ny energi av solen..
Mera energi som blir hållbart i längden..
.........
jag var till begravnings byrån en sväng med bilen tidigare idag och tittade efter urna..
De kommer nu bli jätte fint..Super fint..Den ska målas i rosa ,i färgen saara tyckte om..
Sen så stanna jag ute på gården och gjorde i ordning blomlåda,här hemma för Hösten..Blomlådan
 är en gammal skottkärra..
Ljung ,mossa och granris..
Sen lite hallowen pynt ..
 En egen pysslad lyckta av linda och glasburk..
Lite annat enkelt hallowen tips
Igår firades de på sonens dagis,med disco och maskerad.Pastan var i fladdermöss som de åt berätta han av iver åt mig när jag hämta han på dagiset..Han var utklädd isin sklett pyjamas..
Vi fortsatte hemma med hallowen..
Plättar som färgades..
Med karamell färg i smeten.
Sen hade de haft gårds städ på dagis med barnen ..
Påsarna skulle ha varit oranga ,sa en fröken..Men man såg att de skulle vara pumpor..
Plastpåse och de fyller man löv i..Sen är det bara måla ..De pryder nu entren där och så är det bara åka kasta sen..
Fiffigt och smart tycker jag..
och framför allt kreativt
Enkelt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0