Öde?

Min första dag 
På jobbet.
Efter flera veckors sjukskrivning så valde jag själv att gå tbx idag för att jobba..
Många olika reaktioner har jag fått Pä att jag väljer gå tbx..
Typ
-ska du?
-jaha?
-ja men ,bla bla bla
-kan va skönt,och komma igång,du  tycker ja om ditt jobb..
Mm..
......
På parkeringen nära sonens dagis,så såg vi,sonen och jag den här Rosa fina fjärilen på marken..Då jag lämnade honom på morgonen..
Tiden stanna en kort sekund..Här...
De var så mycket saara i det hela kände jag..
Öde? 
De kunde lika gärna varit en boll,men nu var det en fjäril i rosa..
Jag kunde lika gärna ställt bilen på andra parkeringen och missat fjärilen..Men nu i stunden valde jag bilen här och nu och en fin rosa fjäril pynt fanns just där..
Fin start på den här dagen i varje fall..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0