Livet på landet på hösten

Alltid när jag kommer hem,så möts jag av nån hundhuve i fönstret mot våran parkering ,men inte idag..
För  de var upptagna med annat..
Jag möts ,i hallen av en spring för livet,en mus och efter kommer stora hundarna..
Synen av kaos..
De har jagat den lille  en stund såg man..


In i bland alla Saaras ihop plockade saker springer musen..Hundarna stoppas av grinden vid dörren..
Jag ska snarr åka jobba och vill då inte ha den kvar här inne i huset,musen..
Den ska ut till varje pris.
Tar och släpper in katten och stänger dörren..
Hon var inte så särskilt intresserad ,av musen..
Men plötsligt så bara händer det..
Katten fick musen och gick ut med den..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0