Dagen

Dagen har gått..Sov till runt kl 8..Rasmus skulle vara på dagis kl9,idag..Sen har de gått i ett..Slängde i mig frukosten ,ett par mackor..Jobbade tidigare och sluta tidigare..Full fart för att hämta sonen från dagis med bilen..Hem med han och plockade upp yngsta dottern och så gasen i botten tbx till stan ,för ett informations möte..Allt på en timme..
Idag hade jag inte varken lunch eller middag..
Jag gav järnet sen jag hoppa upp ur sängen i morsse..
Nu på kvällen så snabb handla vi på en stor affär..Kände då,, jag såg alla dessa konstverk av bakelser..Jag måste bara handla en sådan där som låg i hyllan..
Hann inte ut till bilen på parkeringen.Då hade jag börjat munsa på den.Jag kan inte ha haft nån socker kvar i kroppen?:-).. Sä här glupsk brukar inte jag va..
De är ingen synd om mig..Alla gör vi våra val,jag hade blivit bjuden på mat,buffe t.o.m nu i kväll...Men valde skynda mig hem..
Hem ljuva hem♡♡♡

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0