Utflykts dag

Till Kungsbyn ..Bara jag och sonen åkte med bilen dit.De andra jobbar ju än..
Länge sen jag var här,så vi tog en titt på Kartan..
Kaniner o fåglar,var det första vi såg..Vi gick runt och titta..
Lite djur jag fota..
Sen hade de en traktor park..Mycke roligt tyckte sonen..Där fastna vi länge..
Lycklig kille..Vi gick sen till terariet..
Lite lagom gullig orm:-)
Mindre gullig..

Stanna länge vid den här traktorn..Har en son som verkligen älskar traktorer..
Han satt och lekte o levde upp som en bonde gör..


Paus i solen med glass..
Sen blev det lek i lekparken,medan jag satt i solen och njuter..
Givetvis fanns han vid en traktor och lekte med en fyraårig ..
Lyckliga killar..
Jag och den främmande mamma satt och små pratade på gräsmattan alldeles intill..
Studerade på avstånd de små liven och inser att de Måste ligga i generna..De motoriska för pojkarna..
                                 ♡♡♡
En helt underbar semesterdag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0