MÅNDAG 2 februari

Inte min dag, idag.
Jag Har bråttom..Skall med sonen till dagis,hämta ut ett par beställda paket på posten och fixa bank ärenden och lämna dottern till skolan innan jag själv skulle till jobbet..
Börjar ju bra?
Löjligt men sant,sitter där jag står med bilen..
FAST!
Vi försöker med allt..Slutar med att Jörgen får komma hem från jobbet..
Fanns ju inga grannar hemma..
Vad gör man?
Inte nog med det....
Av Ren RUTIN,som jag oftast gör på Måndagar..
-Jo jobbar förstårs :-)
Fast idag hade jag inte tittat i min almenacka
Där nästan hela mitt liv står...Dag för dag..Haha..
Och jag åker som vanligt till jobbet,
Jobbar En timme innan de upptäcks..
Jag är LEDIG..
Livet är fullt av Överaskningar..
men Eller Hur?
♡♡♡





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0