De kom ett Anonymt mail

Om min cysts /tumör?
Om jag är orolig?Svar -De har skickat en bit på analys av den,Jag får reda på det om två till tre veckor..Om den är Ond eller God..
De klart man tänker ganska Vilt o brett..Och en massa konstiga saker..IBLAND..
Då min pappa,dog i canser för 19år sedan och då berättade Hans Onkolog läkare åt mig på telefonen ,Han hade läst ur pappas jornal att en sorts tumör han hade tagit bort,hade varit genetisk..
Men de var inte den han dog av..
.....Så.... 
Har jag drabbats av Cancer Nu? Jag är ju inte mer än en människa..:-)
Men jag är ganska samlad och lugn..
Och framför allt, Jag mår bra..
Jag tänker,jag kan varje fall inte göra nått..
Men de klart de har gett en tanke ställare om Livet..
Jag har gått på kontroller  en gång om Året och de har sett bra ut..
♥♥♥
♥♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0