Levde,Lever och Framtiden

Jag levde ett liv innan jag hittade min ena dotter död..Död i självmord..Nått jag aldrig kommer riktigt förstå idag eller i framtiden,Hur kan man välja bort sitt liv..Vad tänkte hon igentligen?Tänkte hon nått alls..Jag om nån borde ha sett.Jag, om nån som har läst psykriatri borde veta PSYkISk O Hälsa Finns..Och den kan drabbavem som helst och När som helst..I vilken ålder som helst..Men de är inte Värt att  välja bort sitt liv..För framtiden vet ingen om..De går inte att ta på framtiden...Fattig eller sjuk..Rik eller frisk som en nöt kärna ,så vet man inget om framtiden..Livet är som man styr med tankarna..
Livet är lite av hur man gör det till..
Jag själv gjorde världens inre resa efter..Att hitta meningen med livet..Och de är bara jag som kan bestämma över den..Ganska stort när man tänker efter..Livet är stort..
                                   ♡♡♡
Jag ser livet med andra ögon idag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0