Mordag 25 maj 2014


De får mig att gråta..Morsdag är både fint och sorg i hjärtat för mig.Känslomässigt soppa kan man väll tycka..
Jag fick choklad av lilla dottern som hon hade köpt .
Sen en maskros blomma av rasmus..Men hur gulligt är inte det,när lilla flickan hade tagit och sagt åt han att hämta en blomma åt mamma och han tar och gör det..??Att de blev en maskros,som han kommer med till mig och ger en puss..De får mig till tårar..
Men senare på kvällen får jag av andra dottern en tavla ,som hon gjort..Tavlan säger så otroligt mycke..Hon känner mig bättre än jag själv gör?jag tror nästan det...
Man går inte oberörd denna dag..Tårar och glädje..De är en del av livet..Älskade barn,tack för att ni finns...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0