Onsdag

Idag har jag hälsat på min jobbar kompis på förmiddagen..Tiden bara poff ,gick så himla fort..Men de är trevligt träffas utanför jobbets väggar..
Jag fick stresssigt innan jag skulle vara på skolan..Hundarna hemma måste ju rastas,så de klarar sig..
Och Vinterväder kom tbx här..
Men jag hann med allt..
Iskolan var de fortsättning om freud,Watson och skinner mm.Jätte tungt och gudars svårt ämne de här med olika synsätt innom Psykriatri..
Kbt är ju den mest intressantast att lyssna på..
De kändes som jag vart hela dagen där,så mycket..Allt är så tidspressat instoppat i schemat på skoltiden..
Undrar ibland om jag fixar provet om ett par veckor?önska mig lycka till :-)

Kommentarer
Postat av: Leila

Det är klart att klarar provet, tro på dig själv!
LYCKA TILL!

2014-03-20 @ 17:22:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0