Mysigt avslut på gårdagen


Minst lika ansvarsfullt är det att ta hand om sig själv..
Dagen börja med att lämna sonen på dagis..Fast han visade klart och tydligt åt mig att han hade tänkt trampa sin älskade traktor ute.
Efter hårt arbete så var han nöjd innanför dagisets väggar..
Pjuh denna underbara varelsen har ett starkt jag ...:-)Därifrån raka spåret till barndomsbyn och följa med en anhörig till läkaren..
Och efter det hem och lagomt hinna äta mat och rasta hundarna för sen vidare till skolbänken i några timmar...
Tack och lov var de intressant ämne,om skinner och freud mm som var på vita tavlan och i luften..De höll mig skärpt..
Efter åkte jag till jobbet och tro inte att dagen är slut här..
Avslutar efter jobbet med hämta minsta dottern från stan,som hade varit och klippt sig..
Och sen bar de väg hem..
Nu längtade jag bara efter att få stanna upp i livet ...
Så jag lille mannen och sambon gick ut en sväng..Han gjorde en fin brasa på sten och jag bara myste..
Grill säsångens startar..
Vi har en underbar tid,med våren..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0