Jul. 16, 2014


Vi fika ute..Kaffe och nån almondo jordgubbs tårta,helt okej..
De små pojkarna busa med vatten pistol och gevär..En och annan duch blev det man fick..Och skratt i luften...
Roligt var det och sommar är det..

De hade sin jätte söta valp med sig,som våra rackarhundar fick äntligen träffa i värmen..
De blev så glada över mötet..Min älskade nalle han var bäst tycker jag..


Systrarna släpper loss:-) Och jag är skit glad ( överlycklig)att de har varandra även om de kanske i bland blir på låg nivå :-)
Att de lånar små folkets saker..
De är roligt, kärlek och sommar .Hur bra som helst..Älskade barn,jag skriver/ säger bara Sluta aldrig leka.Älskar er <3








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0