Absolut....

den bästa semestern jag har..Att ha en liten på 2,5år är inte att man ska fara omkring och hinna med så mycket som möjligt på den korta tiden....Utan de är att få va ledig,få va hemma och de är precis de vi har gjort..Sovit ,ätit,lekt med vatten och vart ute..Hur underbart som helst..I går mina stora syskonens syster med sin familj över..Texten kom inte med såg jag idag..
Idag hälsa vi på lotta..Vi blev över bjudna..Och fint väder är det så vi cykla över...Lotta har mycke att titta på,fin gammal lastbil,traktorer och djur :-)





Vi hamna bland getterna..



Men de skutta bort när min son kom för nära..


Sen efter att vi hälsat på,,, gick vi hem hela vägen.De Tog lång tid då sonen envist skulle hålla den stora cykeln i styret..

En sly pinne som sonen fick med sig av lotta följe oss en bit...
Skön förmiddag i solen idag :-)












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0