Onsdag

Veckan börja med en massa måsten och ett totalt bort glömt möte på jobbet..Nu är de mer än vanligt,och jag börjar slappna av ,för jag tänker ha semester nästa vecka..Ser fram ...
I tisdags åkte vi till stallet ganska tidigt på förmiddagen ..Dottern var ledig och vi hämta hem alla Häst prylar..En full lastad bil blev det..
Och så var vi i väg på kvällen ,efter jobbet och köpte födelsedags present åt våran blivande två åring..
Jag fattar inte vart tiden har tagit vägen..Samtidigt tycker jag de ska bli skönt att han blir äldre ..Just nu idag onsdag är han sjuk..38,5 i feber men jätte pigg..Fullt ös på han..
I kväll har jag övat och nött ,buggsteg tillsammans med min sambo inför morgondagens pubafton på jobbet..De känns som jag saknar totalt taktsinne:-) var hittar jag den?
Men jag tänker kämpa,jag ger inte upp i första taget....Ha en bra kväll alla ni..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0