Lördag

Var ute med sonen på tomten och hans älskade skottkärra.vi fyllde snö iden..En stund på fm idag..
Ett ögonblick av ganska vanligt liv..
Sen lämna jag allt ett tag och åkte till iva igen..
För sista telefon kontakten med sjuksyrran,på hemma plan...Så så hon att de över väger hjälpa henne med andningen..Och jag måla upp av samtalet ,på resans väg att hon,min dotter har en mask på sig med en sådan jätte balongis som gör motstånd så lungorna får jobba..Jag hoppar ur bilen på parkeringen och hinner in genom dörrarna och då ringer min mobil..Hemligt nr,kan vara nått hemskt eller?jag får veta nu...Jag svarar och med försiktighet och förberred på de värsta..
Då hör jag långt borta en bekant röst
-hej de är ..... .Kan du förbi och hämta post och mm från avd?
ja jag blev så glad av bara rösten så jag fick tårar..
Så rörd av min dotters röst...
många kanske inte uppskattar men de gör jag..Så lite men betyder så mycket <3

Kommentarer
Postat av: Leila

Kramar till er alla! Hoppas på det fortsätter åt rätt håll.

2014-01-18 @ 22:14:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0