just nu tycker jag

Livet är så orättvist så de är inte klokt..Jag är ....... hittar inte orden...
Först ett av barnen min ,goare tjej finns inte..Med sin acceptabla sjukdom nu mera infektioner som bara avlöser varandra...I kväll hem och barA återvändA tbx till sjukvården värld igen.Ja vi fick stan i hop oxså..Jag borde va tacksam och jag är det oxså..Men ändå tycker jag att hon borde få va hemma..få va utan jävla feber....
Och sen min andra dotter...Hon är världens bästa,självgående,självständig skötsam ansvarsfull mm...Att sin får skalle till biologiska far inte uppskattar henne mer..Jag har väglätt min dotter i saken i dagar..Han gav julklapp i år men jular ha passerat utan julklapp tidigare och jag har sagt va inte som han...bli inte som han..Att straffa nån ,så sjuk är ingen bra ide utan välj vilka du mår bra av ,att umgås med..Även om man är av samma blod,och man blir dåligt behandlad gång på gång.Så är mitt stora råd...
.Mitt råd är ta dej en funderare..
Har du nån behov av......den?Ger den ?eller är de bara du som ger?i relationen..blir du gång på gång sviken?
de värsta om de är ett vuxet svin som beter sig illa mot ett barn..Då man ska vara en förebild..
Fattar inte den vuxne att du formar ditt barn med ditt beteende?
De som gör mig ont är när de finns barn barn och julen har passerat och man för sitt grisiga bettende vidare..Man tänker inte längre..Att även ett litet barn har tankar och funderingar...
Varför inte ta hjälp av posten,att skicka en slant och sprida en tanke..eller presentkort..????
ja jag fattar då inte?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0