krisens baksida, lite kort

Att allt ställs på spetts,med sitt Liv..
Jag vet innerst inne att jag har ett starkt inre..Jag känner mig själv jädra bra..Jag vet vart jag hämtar kraft från och jag vet läckorna..
Så otroligt Abc i krisens baksida för att orka gå igenom det..
4 år och många tror att ,men nu måste de ju vara över,men ja,de är nu man jobbar med sina egna känslor att få ro i.
Jag har vart arg på Jenny,hur kunde hon bara göra så mot oss?mot sina syskon som såg upp till henne?Hon hade alla förutsättningar i livet att lyckats mm..
Ja jag förstår inte..och pang så kommer samvetet in,så här får jag inte tycka och känna..
Jo de får jag,jag är inte mer än människa med massa känslor..Och bara jag inte fastnar i "tankesättet"så är de ingen fara..Tycker de är ganska friskt att känna känslor..
Vad tycker ni läsare?
Kram till er

Kommentarer
Postat av: Anonym Västeråstjej

Jag tycker du verkar ha ett sunt och förnuftigt tänkande kring hela situationen och allt annat som händer runt dig.
Du verkar vara så otroligt stark och även din dotter Saara och alltid när jag har dåliga dagar så går jag in på era bloggar och läser för ni ger mig styrka att kämpa vidare.
Tack för all styrka ni ger och dina barn är lyckligt lottade att ha dig till mamma.
Kramar till dig och din familj :)

2014-02-06 @ 12:21:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0