Vet inte vad jag ska tro,tänka eller tycka?

Ikväll så hände de nått mycke Känslomässigt Märkligt,som fick mig Tänka på livet efter..Jag och son inne hos systern hans....
Han fick fippla med min telefon...Han tycker nämligen om att titta i bild arkivet ,på 600 bilder jag har sparade..
Han får upp en bild på min gud dotter,som fyller år samma dag som jag Själv...
De är ganska häftigt att vi delar samma födelsedag ,fast hon var beräknad i april...
Men de var bara det att jag kände på mig att hon kommer på min födelsedag ,innan hon kom,,,, och de är samma år min äldsta dotter tog och avslutade sitt liv ,,,i självmord...
Jag var så upp och ner då med att få mitt liv att få framåt på nått sett ,Så jag tänkte inte så mycket mer än att orka...Få en mening...
...................
I kväll så säger min son ,då han ser min gud dotter på en bild
- Jenny... jenny ...
Jag och dottern tittar på varandra...
Jag försöker rätta till Han ,på snart tre år.. Att de är Amora..
Och så här efteråt funderar jag på allt...
De är så att jag har inte pratat så mycket om Jenny ,mer som din ängla syster...Eller som syster...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0