Med människa

Branden som härjar..Att på förmiddagen kliva ut i en stinkande rök,som hade nått även vårt hem..Allt känns olustigt overkligt...Men allt är sånt..Jag har själv sett den och följt alla nyhetsidor tror jag som finns..
Människan är bra liten...
Jag kände att jag ville göra nått dagen innan idag...Jag ville verkligen bidra med nått..Man kan inte bara se på i en sån katastrof som sker..
Jag satt och ringde runt till olika butiker och mer eller mndre tiggde runt allt som de kunde bidra med...
Och vätska ,de var ju varmaste dagen var ju välkommet mm till de som kämpar på plats..
Jag tror inte många förstår hur illa de är...
Människor får fly hemmen...De är sånt som händer i Kalifornien och inte här ungefär...
Men Nu är de i länet jag bor i som denna otäcka branden är i...
Så hemskt.
Öppnar mitt hem även för bur djur som måste evakuera sig..Har anmält mig till det..I morgon ska jag rensa kläder o saker ,jag ska bidra med och leverera till samlings platsen..
Mina tankar går till det de drabbade...Till familjen som mist en i familjen...Till de som kämpar med elden....
Alla kan bidra ,litet som stort...
De är tanken som räknas,att Va med människa...
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0