V70 och utflykt





Efter att ha besökt och pyntat på min pappas grav som ligger ca 1timmes bilfärd från mig...Tillsammans med min mamma och sonen...
Jag blev lite rörig i tankarna,då jag och sonen gick före min mamma på kyrkogården och såg nått underligt...Jag vet inte om de va en ande eller ?Men en konstig ovanligt hög virrvell /spiral med damm och torra blad var vid utgången från kyrkogården..Den försvann upp till himlen och min son vinka upp...
Jätte märkligt upplevelse,i detta fina vår vädret som var där...
Jag blev lite tagen ska jag erkänna av upplevelsen...
Jag hade känt mig iaktagen där då vi kom men de var bara vi...
..................
Och de var hur skönt som helst med vädret...""Noll ""blåst...
..................
Rätt skönt med utflykten och titta på ställen vi hade bott på...Områden för mer än 24 år sedan..
Tiden förrändrar oss eller vi med den?







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0