Händer

Nu händer de som jag starkt oroat mig för..Jag har ett barn på sjukhus,jätte dålig..Jag har ett barn hemma dålig Och jag själv börjar bli sjuk..
Jag går på ipren för att orka lite till..Hade feber sent igår kväll .Är dunder snorig..Allt sker bara så fel tillfälle:-(
Hon behöver sällskap på sjukhuset och jag är väll inte den optimala just nu besökare...Men jag har åkt ändå så gott som varje dag..
Men hallå ,?!va fan tänker alla vi känner så gott som..5min av din tid att svänga upp på sjukan?Hur svårt kan de va?Är alla så upptagna?
Och hennes pappa kan man ju undra,va fan de är för jävla arsel till pappa?Du vet om att din dotter ligger på sjukhuset och har legat där över en vecka..Och du bor med bilfärd 15minuter till sjukhuset...Du om nån borde vart där ,inte för min skull utan för din egen dotters skull!
Du om nån ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0