En prinsessa


Mina döttrars syster har fått en sån sötnos,som jag och sanna var idag och hälsa på ..På bb..
Igår var vi och handla välkommen till världen presenter som vi hade med oss...och gissa vad?:-)
Självklart- klänningar..Äntligen dessa söta urgulliga har vi nån att köpa till ,,,,,som min dotter sa i butiken-allt är bara så sockersött..Hon kommer bli bortskämd..
.,................
Jag reta lite med henne att , jag kan köpa en docka till julklapp, åt henne ,,som hon kunde köpa klänningar till..
...................
Inte samma sak självklart...
...................
Vi välkomnar den lilla prinsessan så mycket..<3 och är jätte glada att få vara delaktiga i den underbara mammans familj..All lycka till de..<3







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0