Sportlovs veckan

lider mot sitt slut..Och snart vardag igen..Rätt skönt..
Vi har inte sportat nån vidare mer än gått till bilen och tbx.Och vart på prommenad i vårsolen som var i veckan.
.
Rätt skönt tycker min dotter,sanna att få sova ut och bara göra de  vad man känner sig för...
 
I morsse fick jag sms av henne,Godnatt ,nu går vi och lägger oss ...Klockan var då strax efter sex i morsse..Otjerna,=) va hon kommer vara trött?...De har spelat hela natten i spelhallen istan,och sen blev de övernattning hos sin vän...
 
Sen så har hon passat på umgåtts med sin syster pernilla....Titta in på hennes blogg från igår
www.zpernillas.blogg
 
När skolan börjar för henne,så hinner man inte med så mycket..Sanna är otroligt duktig i skolan och vill så mycket..
Hennes dröm och planer är Kungliga tekniska högskolan Nästa sen, efter Gymnasiumet..Om hon bara orkar?
 
Man kan inte mer än stötta henne som förälder och prata,-ibland ändras ju planerna under livets gång och de är ju inte jordens undergång de heller att ändra sina planer ibland ,men de klart om hon vill så Kör på.Och vill man så blir de ju mycket enklare att plugga...De är ju en fördel..
 
Nu ska jag googla vidare på distans utbildningar åt min andra dotter=)
Föda ett frö där,och låta de växa...
Fint va?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0