Besökt akuten


Idag från sommarstugan ,raka vägen till akuten blev de för lilla killen och mig..Han ramla från en utemöbel ,pang i med huvudet i betongplatta ..Blödde ur näsan och munnen..jätte hemskt såg allting ut,fallet och efter..jag blev skit rädd..
................................................
På akuten blev han direkt mottagen och undersökt noga..
Med svar lindrig hjärnskakning..Åk nu hem och han ska ta de lugnt..
-men hallå!?hur ska man få ett litet barn ta de lugnt,som har energi...
.......................................................
De går bara inte..
Tanken slår mig, Hockeyutrustning är lösningen..och livet ut..De är de som gäller;-)
För de här är inte sista gången han faller,jag vet det...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0