Lördag-Loppis

Igår på fm åkte jag för att Hämta hem min lilla dotter från stan,då hon sovit över hos killen sin..Åkte lite tidigare för att hinna in en sväng på en second hand butik,på Bäckby som har öppet bara enstaka dagar i veckan..
50% rea,där och jag tror hela västerås var där?Jag var som sagt inte själv..Gick knappt att ta sig fram med vagnen..
Hitta och tvätta upp
till rasmus för tolv kronor( klä ut sig ,Keps)
Får de vara lite kaffe?Två små söta kaffe porsin åt han oxså
Gör inget att de är udda,de är de som är grejjen..=) sex kronor st.
Jag tycker om de här som är lite gammalt..Otroligt charmigt....
Sen en massa annat,för inga pengar alls åt han i leksaker..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0