Bara rasmus och mamma...

Hemma Nu,tillsammans med Hundarna..
Idag har vi Rasmus och jag ,varit Hälsa på Pernilla och Benjamin en snabb sväng..Sen Åkte vi till Barnens Hus,Men på vägen dit somnar Rasmus i bilen så Gott.Så jag Rattar om till Halstahammar istället..
De är ju underbart att få sova i en brummande bil..
Vi åkte till mormors katt och mata den ,då mormor inte är hemma..Jag är Katt vakt och mormor är bort rest..
 
Min företagsamma yngsta dotter ,med sin kille skulle ha skjuss sen till stan.De ska på Bio..Så åter tbx till stan far vi=)
Jag hann med även att springa in på Statsmisionen.Kom ut med en brandbil,ambulansbil och en policebil åt Rasmus.30kr mindre i "plöskan"...Just sånt tycker jag om,Äldre modeller av leksaker (antikt)
Nu ska vi blänga in filmen I Hennes skor en stund innnan vi ska åter in till stan..Passar på Hälsa på saara oxså,med mat...Bra Va?
Tjingeling
 

Kommentarer
Postat av: Saara - 21 Med syndromet Klippel Trenaunay

Tack för att du kunde svänga förbi med mat :) <3

2013-01-06 @ 02:55:44
URL: http://flickansaara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0