Summan av veckan som gått

Jag har haft lite semester den här veckan..Skolan har börjat för min Gymnasie dotter... Och de har vart skönt att allt börjat igen. Jag har försökt vara med lillpajasen så mycket de bara gått..Ute, inne, iväg,Ja nästan som Höger-vänster -bakåt=) Den här Tiden kommer ju inte tbx.. Killen är ju helgosig.Här gosar han luften ur kanin i sommarhagen..Hjälper till med mata med handen...Man måste ha ögonen i nacken..Här om dagen försökte han provsmaka själv lite gräs..Glad ända tills jag sabotera försöket..
Idag 130823 jobba jag extra på ett annat jobb jag nyss har börjat..Trivs hur bra som helst.. Efteråt åkte jag med en jobbarkompis på stan...Fika och handla kläder åt mig..Helt otroligt bara åt mig själv..Jag brukar hamna sist på listan.. Handla på bolaget och avsluta med matinköpet.. bild på kundvagnen... De ända som fungerar vid mataffären,kundvagn med bilen,,,Då går allt lätt och smidigt..han åker mer än gärna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0