Igår

var de tre och ett halv år sedan jenny avslutade sitt liv.De klart ,man funderar en hel massa,som varför igentligen?kunde man hindrat?och om,hur skulle alla må efter att veta.mm.
Ja de snurrar i huvudet..Och jag borde inte tänka alls för de finns inga svar på mina tankar och funderingar.
Bara jenny har det..
..........................
Men jag är helt säkert på att hon vakar över sina syskon....
..........................
En dag här hemma.Jag var på väg till äldreboende för att jobba och bara en av tjejerna var hemma,då ramla en kruka ner från fönster brädan.Den gick i småbitar.jord överallt.
Ingen rörde den då innan krukan och inte var de kors drag eller så.Minns att jag var lite stressad om saker och ting i tankarna.
.............................
Nu efteråt så,Ja de var ovanligt lugnt då..De är svårt och få ner de i rader men de kändes som
nån menade -ge dej morssan.
Hon klarar sig och du måste jobba..
Allt var bara så märkligt..

Kommentarer
Postat av: Saara - 22 Med synromet Klippel Trenaunay

Ja, det var så lustigt när krukan åkte i golvet! O.o

2013-08-27 @ 02:44:08
URL: http://flickansaara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0