Vilken Måndag =/

Alltså vilken måndag jag har haft.Först på Morgonen skulle jag parkera på C-lass...Måndag innebär de mycket folk på lass..
Så de tog en bra stund innan jag fick en parkering åt mej..När jag väl hade plockat ut rasmus,och vagnen och skulle betala med betalkortet.Ja då har de bytt ut varje automat,en som inte tog mitt kort..Inte hade jag nått löst på mej heller..En vänlig själ Gav mej kronor 3 kronor.Och jag kände mej så billig..=)Fy,,,men jag tacka så snällt.

De var de.

Sen hade vi bvc tid på dagen..Och lille man är ju så  fruktansvärt förskyld.Snorkråkorna vill bara hela tiden ut ur näsan.Vi tog oss dit och de är ju inte bara.Måste tilllägga att den ligger på stan.Även där är de krig om parkeringsplatserna,på gatan.Rena utlandet.Då de ligger Utländska mat butiker på samma ställe,så är de alltid fullt.Har funderat på byta bvc men personalen är så  himla gulliga.
 
Där uppe på bvc innanför dörren,
Där har jag missat en skylt-Att man inte ska komma dit vid förskylning o feber osv..
 
 Jag Blickar in i väntrummet,där sitter de fullt med små nyfödda bebisar..
Herregud va gör man?
Jo man smyger in snyggt till sin barnsköterska och berättar som det är.
Och hon är så snäll så hon tar emot oss direkt..

Kommentarer
Postat av: EMMAGENCY

sv: Ja!

Så jävla irriterande när man har sånt oflyt! Tur det ordnade sig till sist iallafall

2012-09-25 @ 11:26:32
URL: http://emmagency.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0