Lördag

Jag och jörgen åkte iväg in till stan idag..Vi skulle försöka hitta ett handfat till sommar stugan..Då de har dragit vatten och avlopp till alla sommarstugor på området,så är de ju fint att få in det oxså..=)
Vi besökte bauhaus,mm..
Jag ville in på life centers secondhand..Blev så glad att jag hitta en första möbel åt rasmus..Så Nu har jag ett Nytt projekt liggandes,För 20kr..De hade 50% på allt,och pengarna går åt välgörenhet innom Kyrkan så de är ju bra...Jag ska lägga ut bild Nästa vecka,Orkar bara inte idag,Är skit trött..De regnar ju Här hela tiden,finns som inge måtta på det,skit tråkigt...
Sen var vi på Barnens Hus,Handla födelsedags present.Vi ska på 1 års kalas i morgon...
Och vi var Även på Netonet,Handla Texas Instruments åt sanna..alltså de är en Miniräknare special för bara 999kr,som hon behöver i skolan...
så där gick större delen av Lördagen..
Hejs svejs Nu en micro tupp lur kanske på de Här

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0