Söndagen

Vi kom i väg på Underbara barn mässan i Älvsjö i sth.Å jag är himla glad över det.De var lite Nojjigt då ,sambon inte mådde så bra dagen innan,TRoligen lite feber.Men Han kände sig lite bätttre och sa att han orka Hänga med.Själv hade jag nog aldrig hittat dit ,eller resan hade blivit längre,då jag tror jag skulle åkt fel.
Mitt gudbarn fick jag låna med och hon hade jätte kul..Har knäppt en massa bilder som jag lägger ut sen när jag hinner under dagen.
Handla en Ny skjorta(oxså från rockefella) där åt Rasmus och en jätte fin Rocka billy inspererad tröjja åt Amora(mitt gud barn) från Rockefella .
finns på internet.www.rockefella.se
De hade ett ur plock på deras bord med Otroligt gulligt..
Återkommer om en stund,Ha de i regnet=)

Kommentarer
Postat av: Marie

En härlig dag hade absolut Min Amora..i går vid frukost sa jag vill sova hos min Jaana..Vågar du de då...-Jaaa..! Vågar du de helt själv utan mamma. Jaaa utan Chappe utan Jessie Utan isa Utan mamma..haha vi skrattade..så då vet du Jaana

2012-10-18 @ 21:27:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0