Njuter

Lite frånvarande  från bloggen,men ändå står ju inte livet still för mej..
Jag har bara inte känt att de inte funnits Nån tid att skriva...
Dagarna går i att byta blöjjor och mata ,-Ajaj,vet jag inte Hur många gånger jag säger om dagen..mm...=) men jag njuter av tiden.
..
Vi bläddrar i böcker ,vi sjunger  Och dansar till musik och sen växlar vi  bara om till att vi myser,När vi är ensamma hemma..Kärlek <3
För mej gör de inget att han somnar i famnen och sover sin dagssömn där...Att jag inget får gjort ibland.För jag vet att den här tiden kommer inte tbx..
....
De är så skönt att stanna upp i nuet,Tänka tbx på minnen.De finns både sorgliga o goda minnen,men med Han ifamnen så känns de ändå som ,,Varmt och tryggt...Starka känslor...
(Ja jag vet inte..?Hittar inte ord för det...)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0