Läkarmissionen

Jag, min sambo o sanna o rasmus hann in på läkarmissionen igår innan de stängde.
Jag var ute efter band annat barnstol ,för att pimpa upp.gamla plåt burkar,i lite större storlek..vill hitta ett gammalt slitet ficher prise garage hus... osv..
kom hem med allt annat en det=)
en tuff solhatt till åt rasmus 20lappen..Snobben snickarbyxor i jeans till sommar äventyret..osv..Min dotter hitta en klänning,lite 50 tals inspererat=)
Så himla kul tycker jag,Nu ska vi bara hitta Vita pärlhalsband till det...
Garaget har jag tänkt spray måla svart,jag har sett på en annan blogg,vad snyggt de är ..Så därför vill jag hitta en sån ..Burkarna har jag tänkt och ha som krukor i trädgården,eller på trappen in...
kanske nån krydda i eller sånt?
Bara leta vidare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0