Godmorgon på er alla

Idag blir de frukost ute för mej..
Nu har jag en överycklig sanna.Klockan 4 i natt åkte min gulliga sambo och hon och hela franska gruppen med fem andra föräldrar i bilar,fullproppade med barn till flygplatsen..Idag bär de av till Paris..Härligt Härligt eller hur?
Med tre timmars sömn för många av barnen,Vackert väder,Skavsårs plåster ner packat,,Spända barn  av förväntningar,Fullbokade med äventyr där,så tycker jag strongt gjort av läraren att ställa upp,med 23, 24 elever...Men han vill verkligen visa Frankrike..=)En ros åt honom,själv vete sjutton om jag skulle fixa det?
Från sju på morgonen till ett på natten full aktivitet..Gissar att hon kommer va trött sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0