Utkast: Juni 7, 2012 Blod är inte tjockare än vatten

Läste min dotters blogg ,www.flickansaara.blogg.se.Lilla flickan går inte miste om Någonting tycker jag från mitt Hjärta menar jag..Och när jag tänker tbx,så mycket olyckliga dagar han har skapat,för sina egna blods barn .Vist finns de fina dagar oxså men dem e få..De är så mycket besvikelser dessa har fått burit under åren..Att de räcker nu!

Jag tror i ärlighetens Namn att hon,min lilla dotter, själv har insett det oxså Idag..Hon står starkare..
De klart  de kommer dagar Hon undrar-Vad har jag gjort?mot hanMen hon har även svaret ,Inget.

De är Han som går miste,en tid som han aldrig komer få tbx,men Han har själv valt den(anser jag onormala vägen,de är mera normalt att man håller kontakt med sina barn...Man hjälps åt även att man är skild) misslyckade livsvägen här i livet.
Valt vilka barn han vill ha kontak osv.Valt endast sin Köpta Kärlek till 100%,utan sina barn.Vad är de för Kärlek?kan man ju undra.Redan där, säger ju mycket om en männsika!För man kan umgås med både sin kärlek och sina barn,och de vet dottern,av livs erfarenhet..De finns inga ursäkter eller förlåt som man kan komma med sen av Han.
Han lever i en värld full av förnekelser anser jag..
Men lev ditt liv hellre själv,än För över ditt jävla beteende åt barn.
De är min Tycke.
Hellre än pappa som finns där när barnet  behöver den pappan ,,,än en pappa som tar sig tid när den Har tid...Vad tycker ni?
Lilla flickan är en underbar dotter.Har huvudet på skafft.De är en sån där dröm dotter och jag är så glad över att jag får ha henne.I skolan går allt toppen bra.Hon är värdens lättsammaste dotter.själv gående.Ja de finns inget ont i henne.Så de är inte de som är problemet för er som inte känner henne/oss...
Och jag vet, att de kommer en dag honom ,, allt ifatt han..Och då är de alkohol och tabletter som tas till att dämpa Ångesten..Jag vet..
De kommer en dag ålderdomen och ensamheten.
De kommer en dag längre fram som han kommer behöva stöd.
Den lilla Kärleken spricker .jag vet att den är inte för evigt där att stanna..
Näe de bästa vore om han flytta till hennes hemland tycker jag personligen ,Ett steg till mera normalt liv skulle de hans barn få...
Blod är inte tjockare än vatten.....................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0