Oj,svarar på mail

Oj,många reagerar på utkast,Blod är inte tjockare än vatten..
Här kommer svaren-
Om de inte går att prata med han?
Svar-Jag har gett upp.Socialen och familjerätten har varit inblandade förut.Jag lägger inte mer energi till ingen nytta.Nu är flickan så stor att hon gör och tycker själv vad hon tycker.de klart de är jobbigt när(HON) man inte förstår varför han rent ut sagt Inte bryr sig..Frågar inte nått om henne,Ställer inte upp osv..Finns inte vid föräldramöten på skolan..
Om vi har gemensam vårdnad?
svar-Ja de har vi.Och jag  tänker inte ta de ifrån han heller..De kommer en dag då flickan kommer att ta de på tal med Han..Och säga vad hon tycker och tänker.Jag Har sagt att hon ska vänta till hon blir vuxen och är stark nog,Ta de då..Hanhar fått post från skolan när han hon var yngre,men då man inte kommer så faller man som sagt ur systemet.Skolan har accepterat endast mitt underskrift,då de har vart sådanna papper..man ska som inte behöva jaga en underskrift..Så är det!
Hur har födelsdagar,jular och sånt vart?
-Ja vad ska man säga,sms grattis förra året men ingen födelsdags present av han .De klart hon undrar.Hon är ju ett barn och de klart hon blev sårad och besviken.Hon fyller snart igen,få se om de är samma sak i år.
Vad har vart värst?
Svar-De är nog att barn kommer ihåg de så länge.
Jenny mindes att sin pappa lovat köpa mobil till henne,för att han hade köpt en till sitt andra barn sen tidigare förhållande.Hon prata om det fem år efter fortfarande.Men nu är hon död.
Alltså bara att få någonting han har lagt lite energi på,är så värde fullt för barn.Spellar ingen roll om det är begagnat eller nytt.men Han har tänkt på dem,betyder så mycket för ett barn.
Om hon har en fader bild?
Svar-Ja min sambo,Rasmus pappa..skulle de hända mej nått.så stannar sanna hos han.Hon har linda jörgen runt sitt lill finger=)Hon ser upp till han.. och de fungerar jätte bra..
Svar till Hanna,som har en liknande situation!Råd..
Spill ingen mera energi på pappan,han är vuxen och vet vad han gör..Jaga inte underskrift,förklara som det är i skolan så accepterar de och förstår situationen..Berätta för barnet att de är inte att skämmas för att pappa är ett ????..Hittar inte ord här..
Lägg enegin på dej och flickan istället.
.De var mina svar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0