I går,idag,imorgon .....

Känner mej mer eller mindre urfunktion..Verkligen!
E på väg att ställa strösocker paketet i Kylskåpet..
men Hallå??=0 Där ska den absolut inte ligga ,hemma hos oss..
Jag kan ju inte påstå att jag har haft mycket,att göra.Jag går ju bara hemma mamma ledig,och då gör man ju ingenting??eller??=/
Jag har åkt med bilen till stan två gånger.Lämnat och hämtat lilla flickan..
Hon har vart med sin stora syster Pernilla på stan och handlat idag..
Sen gick jag på statsmissionen(loppis)
Lunka runt där,med barnvagnen..Hitta lite roligt=)
Hem en vända,Hann med att titta på Glamor..såpan som finns i massa avsnitt..
Hemma sen, baka jag botten till midsommar tårtan..
Hej å Hå
med er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0