Botten

Känns som man e i botten på sitt liv,Nu kan allt bara bli bättre.Eller Hur?
1.Ryggfan är skit på mej,allt känns så svårt så fort man rör sig..
2.Jenny födelsedag känns tugnt och så orättvist.Hela hennes situation..Önskar jag hade en telfonlinje upp till himlen.Bara Ett samtal.skulle betyda så mycket.
3.Förskyld har jag blivit.Hostar och har mej..Äckligt när man Hostar så Gör det så fruktansvärt ont i ryggenMan tappar,som fot fäste på nått sett..De är Hemskt!Någon som vill byta med mej så jag får vila..Jag har inte sovit en hel natt på tror de är 5 veckor.Sista veckorna sovit i en fotölj,sittande..För att veta att jag kommer upp nästa dag..Sjukt!
4.Inte har jag tränat,heller mina prommenader,sakta som jag skulle ta.100%luftfuktigheten har de varit.Regn regn..
Men ändå ser jag posetivt.Nu är botten nådd och allt kan bli bara bättre.
I 30 minuters kö till vårdcenttralen,och tidigare ett samtal till Kiropraktorn,så fick jag en tidigare tid åt en doktor i morgon..Hoppas nu att han har nått fyndigt att komma med.
Känn som jag griper i vad som helst,i varje halmstrå bara att de blir bättre..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0