Uch

Här kommer ett skit blogg inlägg..
sluta och läs om du blir påverkad av negativitet,För nu känns de som livet är S.K.I.T..Jag är inte ett dugg posetiv idag,Och de västa av allt de är bara jag som kan göra nått åt mitt liv och allt som rör sig mig..Eller hur?Och hur lätt är det när man är negativ? på en skala 1-10..Jag har sjukt ont i ryggen,Sen i fredags ,ha jag haft ondare Högre upp på ett nytt ställe i ryggen..Kan knappt räta på ryggen,de känns som luften går ur en då..
4-6 månader vänte tid till bentätsmätning och nån medecin sätter som inte i först den är gjord..Vet inte om jag ska skratta eller gråta här,.Känns som de är ett skämt.Jag är så beroende att de ska fungera,eller att jag ska fungera..Idag har jag börjat ha ont i handleder,så nu bokade jag telefon tid till husläkaren.
Känns som mamma ledigheten blev inte som jag hade önskat mej..
Känns som allt går emot mej just nu,bara...
Nu ska jag gå och värma vetekudden..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0