.Från dopet

Dopklänningen som rasmus har,Har även hans pappa blivit döpt i.(Han står till Höger)Jag tyckte den var så fin,och är glad att den fanns kvar,och att han fick den..Gjord tror jag av Rasmus farmor..
De blev en Rasmus Henning...Henning hette även farmors pappa,så de är taget därifrån...Rasmus är taget från Astrid lingrens svenska film klassiker...som vi tycker om att titta på..
 
Rasmus fadder står till Höger om bilden med kannan...Vi hade  strålande vackert väder.Mycket folk..
En fin stund..
Tack alla som va med den här fina stunden..
Jag är så glad ,trotts att jag önskade att ängeln jenny hade fått oxså sett sin lille bror döpas..
saknar henne..Och sådanna här stunder gör sig allt så starkt påmind av vad vi har vart med om..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0