3 dagar kvar

Så blir de dop..På Big Power meet..Ni som inte vet så är de Största bilträffen i europa..de ni?Med besökare runt runt 15000 bilar...
De är,, brukar vara hur mycket folk överallt..Där ska vi döpa våran gosse på drop in dopet..
.
Jag har nu på efter middagen ängnat mej,för att provat skor o kläder här hemma. Klivit I och ur igen o igen,provat igen i massor ,,ja jag vet inte Hur många plagg jag har rivit igenom..Men de är massor..Ändå känner jag mej inte till 100%..Nu önskar jag att jag vore en man( HJÄLP! snabb Köns byte operation=))Alltså de här är inte kul..Så är de jämt för mej..Karlar de bara tar en skjorta ,som skjorta,Lugnt beslut=)
 
Lägger ut bild sen på vilka de hänger på..
Ha de gott=)

Kommentarer
Postat av: Saara - 20 år med syndromet Klippel Trenaunay

Inte bara Europas största bilträff. Det är även världens största! :) Det du!

http://www.bigmeet.com/sv/index.php <--- checka här

2012-07-03 @ 21:27:53
URL: http://flickansaara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0