Fredag

Jag var en sväng till sala,Jobba lite=)Rasmus va med...Han fick present av avd ..Blöjjor,som går åt..Tack tack,för det alla...
Vi fika o va ner på sala centrum ,där de va marknad...
Så skönt,för man kan köra bilen ända ner,behövs som inte prommeneras långt..

Efter När jag skulle åka hem,så stanna jag på Återbruket..Tycker de är så kul med sådanna loppisar o secondhand..Gå o titta,ibland kan man hitta Nått som man faller för...=)
sen stanna vi på Klädettan i Västerås..Å där var de shopping..Jisses de hade ju rea..Rasmus fick kläder ,o så hitta jag till sambon Joggingbyxor..Mäskeskläder,,,Rasmus tröjja med ,målad slips o ,påsydd väst,Hur gulligt som helst...=)
alltså de hade Hur mycket som helst för små barn o Karlar,Kläder...själv hitta jag Inget till mej..=(....
Va hemma igen på eftermiddagen..
senare kom Lisa o stefan o deras fanny över..Titta på Rasmus ponken...han fick supersöta byxor o skalllra,tröjja o strumpor...Tack snälla ni...
Sen  sent o snabbt racefart for vi in till staan,Handla tio minuter innan  de stängde 2300,Va ju fredag,Godis ochips o drick ska man ju ha då..Kasta in till saara på sjukan som Inte fick komma hem..
Å så vidare hem ,Mumsa..Å va gott,Kvällen va räddad...hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0