Tisadag idag då..(Började i går att skriva)

godmorgon,god eftermiddag o godkväll ,snart godnatt,eller hur>? förstår inte att mina dagar går så snabbt.Hur ska jag sen hinna med att jobba..=/ idag hade vi planer på att besöka öppna förskolan i vår hem by..men rasmus vakna på fel sida ..Mammig,grinig o inte nöjd..Som en karborre i famnen,då är allt fint,och allra helst då han kan och får klänga runt sig själv.....Så de blev en början till en hemma dag..Som ändrades vid lunchen..Luncha med gubben på en brygga vid en sjö som en vattenpöl i Hallstahammar..Men mysigt var det. Fixade lite i lägenheten saker som skulle bort till miljöstationen..Fan va skit man har.. Här var jag iskall,Jag släpar inte med mej det,,,,,, mer,i mitt liv...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0