söndag

Godmorgon=)herre gud va jag har levt om i natt...lakanet låg som ett dragspel under mej när jag vaknat...Kände att jag sovit med tankarna på dottern som var kvar på 18års festen...
De klart jag litar 100% på henne,(annars hade jag hämtat hem henne i natt självklart)men de fanns andra där,som i mina ögon såg mer eller mindre ut som ligister..
smsa med henne då och då..
Tråkigt att några hade förstört festen med att sno födelsedags barnets iphone på festen..händelsen är givetvis polis anmält..
Men de här är verkligheten med dessa mobiler,som är ett lätt byte..

Ryggen är mycket bättre nu..)när man vilat från "kånka"lille man..Och de är jag glad över.
ha en fortsatt skön söndag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0